Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Jan. 12

2012.02.06. 11:03

szerző: Bendegúúúz
Ma van Ákos születésének napja. Az ajándékot a tegnapi nap folyamán sikeresen elintéztem, bár erőteljes kétségeim vannak afelől, hogy jó lesz. Szerintem a dobverő méretét elbasztam, mert a boltban teljesen összezavartak. De a gravírozás is meglett még tegnap. Elmondtam a srácnak, mit akarok, 10 perc alatt meg is csinálta. És nagyon szép lett. Amíg készült, elugrottam a teccsóba viszkiért. Mert mivel Ákosról van szó, azt muszáj! :) Elvileg ma elugrom hozzá és fel is köszöntöm. Ez a Bécsbe menetele még mindig nagyon böki a csőröm. Egyik nap jobban viselem, másik nap kevésbé, de megbékélni nem igazán tudok vele. Pedig már annyira közel van. A másik dolog, ami szorongatja a torkom, az a továbbtanulás. Azt tudom, hogy szeretnék tanulni, csak azt nem tudom, hogy mit és hol. Meg egyáltalán elég lesz e a pontom. Ki tudom e fizetni a tandíjat. Ezek mind olyan kérdések, amiket szűkös egy hónapom van eldönteni. A kétségeimről nem is beszélve. Hogy mi van, ha megint felsülök és nem tudom végig csinálni. És pont ezért van szükségem Ákosra. Hogy mellettem legyen, hogy rugdaljon, mert nélküle nem tudom végig csinálni. u.i. : az ajcsi elvileg szipiszupi lett :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr414071488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása