Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Jan. 4.

2012.02.06. 11:02

szerző: Bendegúúúz

Tegnap megvolt életem első foghúzása. Hát nem kívánom senkinek. Sokkoló élmény. Úgy éreztem magam utána, mint akit megerőszakoltak. A szuritól rosszul lettem, mert a doki szanaszét trancsírozta a tűvel a pofámat. Igazából nem is tudom eldönteni, hogy a foghúzás vagy az injekció volt e rosszabb. A lényeg, hogy abban a fél órában úgy megkínoztak, mint még soha. Én bírom a fájdalmat, de ez...pfff. Még mosolyogva köszöntem el a rendelőben mindenkitől, de amint beültem az autóba, elbőgtem magam, mint egy kisbaba. Hiába, tényleg nagyon fájt. Nem tudtam volna vissza menni egyből dolgozni, mert olyan erős volt a sokk. Otthon pihennem kellett egy órát, hogy magamhoz térjek és kisírjam magam, mert akár hányszor felidéztem az élményt, elkezdtek potyogni a könnyeim. Még este is tudtam volna bőgni miatta. Nagy nehezen rávettem magam, hogy visszamegyek dolgozni, de amint kezdett múlni a zsibbasztó hatása, ismét halál kezdte színezni az aurámat, mert majd beszartam, annyira fájt. MIvel a fél napot már így is ellógtam a melóból, nem éreztem túl jól magam, mikor fél 3kor azt mondtam, hogy én most elhúzok haza, mert megdöglök a fájdalomtól. Útközben beugrottam a gyógyszertárba, ahol fél órát kellett sorban állnom egy rohadt doboz Algoflexért. Otthon még anyámhoz is képes voltam odabújni, annyira úrrá lett rajtam a kétségbeesés, hogy egy alkatrésszel megint kevesebb vagyok és a helyére már soha többet nem nő új fog. Enni persze nem ettem egész nap és a szívem szakadt meg, mikor a család ott kanalazta előttem a zöldbab főzeléket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr374071484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása