Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Febr 2.

2012.02.06. 11:04

szerző: Bendegúúúz
Nehezen indul a nap. Dolgoznom kellene, de annyira nem megy. Bár biztos jobban rá tudnám venni magam, ha tudnám, hogy az egésznek van értelme, de tudom, hogy nincs. Rosszabb, mint egy ebédet megfőzni. Mikor robotolsz egész délelőtt a konyhában, hogy megfőzz, majd a család 10 perc alatt elpusztítja, ráadásul a hagyott romokat is neked kell eltakarítani. Gyűlölöm már a semmi értelme táblázatokat és kimutatásokat gyártani. És soha nem jó. És még jobban megszopatnak. Mikor szólnak, hogy még ezt is meg azt is bele kellene tenni és tudom, hogy kezdhetem előröl az egészet, akkor mindig egy hatalmas neon műfaszt látok a számhoz közeledni, amit mélytorokra akarnak nyomni. Már annyira, de annyira elegem van!!! Itt van fél9, de még egy betűt nem körmöltem a munkával kapcsolatban. Tudom, jobban érezném magam, ha gyorsan végeznék a kötelező dolgokkal, aztán foglalkozhatnék a sajátommal, de akkora egy fos, véget nem érő szar. Próbálnám máshogy megközelíteni, de nem tudom. Ez biztos annak az oka, hogy tegnap este nem pozitívoztam. Bazz még mindig nem álltam neki. Most utána néztem az e-felvételi folyamatának, meg az allergiámmal voltam elfoglalva, ami annak ellenére, hogy a kezelés felén ma túl leszek, nem hogy múlna, egyre erősödik. Bár lehet ez csak azért van, hogy mielőtt megszűnne még utoljára jól megkeseríti az életem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr584071493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása