Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Komoly dilemmák

2010.01.10. 17:45

szerző: Bendegúúúz

A táj szürke, sivár és hideg lett. Mintha csak a lelkemről mintázta volna az égiek keze.

Nehéz időszakon megyek keresztül. Kezdődött azzal, hogy a magányérzetemet már nem is lehetett mérni, olyan nagy volt. De ez mind semmi ahhoz képest ami utána jött. A héten kirúgták a régi főnökömet és kaptam máris helyette egy újat. Rengeteg energiámat emésztette fel az elmúlt hét. Az új főnököt nekem kell betanítanom, egyenlőre még nem tudja végezni a dolgát ezért azokat nekem kell csinálnom. Hozzájön mindehhez a lelki megterhelés. Gábor és Zoli elvesztése, gyászolásuk, hiányérzetük. Attila megérkezése, neki megfelelés, jó színben feltűnés stb. Megküzdeni azzal, hogy mások le se szarják, sőt úgy, hogy nem is ismerik, csak negatív dolgokat mondanak róla. Mindez rajtam csattant. De pénteken fellázadtam és megmondtam a lányoknak, hogy nem az óvodában vagy az általános iskolában vagyunk, hanem felnőtt ember módjára kezeljük már a másikat, nem kiközösíteni mint a dedóban. Jenőnek lenne a dolga, hogy elmondja, mi lesz a feladata, elnavigálnia a traktorok bűvös világában, de nem. Kijelentette, hogy ő nem fog vele foglalkozni. A pofám leszakad.

És nem elég, hogy a munkahelyemen nincsenek rendben a dolgok, még valószínű, hogy a egyetemről is el fognak tanácsolni. Persze a matek miatt. Nem vettem fel ebben a félévben, de kiderült, hogy 3. félévig teljesíteni kell az 1. féléves tantárgyakat. De ez nem jött össze. Minden esetre még holnap beszélek az ügyintézővel, hogy mi a teendő. Igazából engem nem nagyon izgat az, hogy elküldenek az egyetemről, csak anyámék miatt szar. Épp az előbb közöltem vele a helyzetet. Természetesen nem tetszett neki. Jött a „régen olyan okos kislány voltál, nem értem, hogy süllyedhettél ilyen mélyre” és a „diploma nélkül szart se érsz” szöveg. Nem kiabált, meg mérges sem volt, de a szent diplomájától észérvekkel sem lehet eltántorítani. Rossz érzés, hogy megint csalódást okoztam neki, de hát most ez van, kész. De mondjuk ami a legrosszabbul esett, az volt, hogy hiába mondtam neki, hogy én nem akarom feladni ezt az egészet, elvégzek egy OKJ tanfolyamot, ami felsőfokú képesítést ad és majd utána folytatom az egyetemet, akkor is azt hajtogatta, hogy céltalan az életem meg csak rövid távú céljaim vannak. Egyszerűen nem bírtam vele megértetni, hogy megtehetném azt is h van munkám már beleszarok az egészbe, de nem. Hanem ha az egyetemet nem is végzem el, legalább egy tanfolyamot igen, ami rövid időn belül szakmát is ad a kezembe. Aztán ha kell elvégzek még egyet meg még egyet, meg esetleg német nyelvvizsga. Azt ő meg becumizhatja a drágalátos diplomáját.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr961661662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása