Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

The last day

2009.12.31. 16:10

szerző: Bendegúúúz

Mivel eljött az év utolsó napja, egy kis számadást kellene vennem, hogy mi történt az elmúlt évben. Részletesen képtelenség kitérni mindenre, de nagy vonalakban megpróbálom felvázolni.

-         A szilveszterem nagyon pocsék volt, életem egyik legszarabbika címet sikerrel pályázná meg

-         Kezdtek belendülni a dolgok, Vikivel elkezdtünk punkosodni.

-         Rengeteg zenekarral ismerkedtünk meg és lettünk jóban és ezáltal rengeteg buliban vettünk részt.

-         Nyáron megvolt a VOLT Fesztivál.

-         Teljesült a második álmom: voltam Tankcsapda koncerten

-         Megszerettem a Mando Diao-t és belekezdtem a Beatles őrületbe

-         Már több mint egy éve tisztességes munkahelyem van.

-          Gitározni még mindig nem tudok

-         Még mindig nincs pasim

Azt hiszem nagy vonalakban ennyi. Próbáltam a pozitív dolgokra koncentrálni.

Én másokkal ellentétben nem hiszem azt, hogy jövőre más lesz. Minden megy tovább, ugyan olyan nap virrad, csak egyszerűen az évszám más. Inkább úgy közelítem meg a dolgot, hogy remélem, hogy nem sok minden fog változni. Remélem meg tudom tartani a munkahelyem és nem veszítek el számomra senki fontosat. Tovább csinálom a sulit és az év végi jutalomnak köszönhetően be is fogom tudni fizetni a tandíjat.

Néhány dolog viszont változhatna, mint pl. remélem leadok pár kilót és végre sikerül egymásra találnunk életem párjával.

Fogadalmakat nem fogok tenni, mert úgyse tartom be. Ilyenek mint le fogok szokni a dohányzásról, többet sportolok, nem költöm felesleges dolgokra a pénzt stb. Teljesen szükségtelen ez az egész, mert ismerve magamat ezeket képtelen vagyok betartani.

 

A mai napom teljesen szokványos volt. Fél 10kor keltem, reggeliztem, tévét néztem, kifestettem anyu körmét, megebédeltünk, jött Ádám és levágtam a haját ami szerintem jól sikerült. Most itt ülök a gép előtt és várom, hogy kezdődjön a még zöldebb a szomszéd nője. Ja, este nem megyek sehova. Gyűlölöm a szilvesztert. Legalább kialszom magam, és majd másokon röhögök, hogy milyen másnaposak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr251635404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása