Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Készülődés, dilemma :)

2009.12.13. 16:17

szerző: Bendegúúúz

Itt ülök kis szobám legmélyebb sarkában ahol még kényelmesen le lehet ülni. Körülöttem ruhák, dvd-k, 2 üveg bor és sós perec. Nem visz rá a lélek a pakolásra. Kezdek bepunnyadni, az agyam nem kap levegőt a hajpánttól. Már levettem. Egyből jobb.

Tegnap este korán haza kényszerültem jönni, mert nagyon álmos voltam. Húzós nap volt. Délelőtt Győr. Terv: ajándékok vásárlása. Ebből lett idegbaj, sértődés, kurvaanyázás, kiabálás, veszekedés, egy kabát és egy peca doboz, meg korcsolya élezés.

Délután Komáromba mentem, mert Ödy felhívott, hogy Cucy itthon van egyedül és hogy átmehetnék. Bonyolult lenne elmondani, hogy mikről volt szó, de nem is érdekelt. Annyira nem hatott már meg a dolog. Szóval mindegy is. Csak kíváncsiságból mentem át. Meg azért mert amúgy is mennem kellett a teccsóba bort venni. Hazafele viszont 2x is majdnem meghaltam. Láttam amint egy elszabadult ló bekönyököl egy autó szélvédőjén, a teccsóban pedig láttam a Lajos Juditját. Nem tudom melyik volt a rosszabb. Szóval örültem, hogy élve hazaértem. Elkészülés, majd a szokásos ifiklubba menészet. De mondom hamar feladtam. Sétáltam haza éjfél körül és havazott. Nagyon jó volt és még annál is jobb. És ma is egész nap esett. Juppi!!!

 

A lényeget még nem is meséltem. Szóval a cégnél ebben az évben az év végi buli egy 4 napos síelés-wellness in Österreich. Ami biztos nagyon jó lesz és nagyon várom. Igaz nem fogok síelni mert nincs felszerelésem, meg pancsolni sem, mert nem fogok levetkőzni, de ettől függetlenül tuti szupi lesz, majd feltaláljuk magunkat a csajokkal. Egy hiper szuper szállodában leszünk, a képek alapján bíztató és kényelmes, nem olyan, mint tavaly a kísértetkastély, ahol megszálltunk a borkóstolás után. Szóval várom és erre készülök egy ideje. A ruháim is azért vannak szét, mert próbálom összeszedni, hogy mit viszek, mert nem akarok az utolsó pillanatban kapkodni. Meg csütörtökön reggel van az indulás. Az meg már csak 3 nap. Ezt a pakolást gyűlölöm, meg mikor ilyen sznob helyre megyünk, ahol minden helyzetben pöpecül kell kinézni és készüljek fel a sípályára, a bulira, a borkóstolásra és az utazásra is egyben. A bőrömről is el kell tüntetnem az allergiát, a menstruációm pedig megsürgetni, mert nem akarok ott elvérezni. Bár már késő szerintem. Ha csak nem ma megkönyörül rajtam az ég. Pedig már 13 napja késik. Nem tudom mi a fészkes fene van vele, pedig még azt sem gondolhatom, hogy terhes vagyok, mert már kb. 7 hónapja nem volt dolgom férfival. Biztos téli álmot alszik. De akkor már ne is jöjjön meg addig. Kitépem a méhem, ha az indulás napján jön rá, hogy neki véreznie kell. Utálok nő lenni! Plusz csak nekem lehet ilyen pechem.

De hogy elhessegessem a negatív gondolatokat, az eseményeket mindenképp megörökítem. Szóval viszek fényképező gépet. Csak elemet ne felejtsek el vinni.

Beszámoló is lesz majd itt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr511594434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása