Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Nap

2011.01.04. 07:24

szerző: Bendegúúúz
Megint elindult a mókuskerék. Anyám szerint kedvetlen vagyok. Hm. Nem is értem miért. Az igazság az, hogy semmilyen érzelmet nem vált ki belőlem az, hogy újra dolgozni kell. De talán így van jól. Azt érzem, hogy most (2év után) kezd rutinná válni ez az egész. Bár most egy kicsit mérges vagyok, mert ami fontos lenne, nem tudom csinálni rendszerbeli fennakadások miatt. Hát ez van. Semmi nem tökéletes. Ami biztos, hogy ha hazaérek, olvasok. Könyvet. Tudják, a DVD primitív elődei. Sajnos műveletlen vagyok. Legalább is társadalmilag nem elég művelt. Érzem, hogy kezdenek elapadni az agysejtjeim. Az agyam csak egy dologra tud koncentrálni, a munkahelyemre. De valahogy nincs kedvem nekivágni. Mármint a munkának. Bár a mai napon semmi érdemlegeset nem tudnék végre hajtani. A cél a túlélés. Szégyellem magam, hogy soha semmi pozitív dologról nem tudok beszámolni. Mert történnek velem azok is, de ez a blog az én úgy nevezett lelki szemetesládám. Csak hogy nagyon rosszul csinálom, mert amiatt, hogy a rossz dolgokat írom meg, azok rögzülnek. A boldogságot, az örömöt megélni szeretem és nem leírni. Mert megírhatnám azt, hogy milyen szupi volt a karácsony, mert anyámék nem veszekedtek. Vagy, hogy tök jó volt a koncert, majd utána a dizsi. Meg hogy milyen szuper előszilvesztert tartottam magamnak a gitáresten. És hogy milyen jót beszélgettem M.Ákossal szilveszterkor, egész este, mert ha ő nincs, biztos nem éreztem volna olyan jól magam, amilyen fáradt voltam. Örülök, hogy velem volt, mellettem volt, figyelt és hogy hatással volt rám. Jó hatással. Sajnálom, hogy nem lehet mindig velem, hogy ösztönözzön. Arra, hogy jobb ember legyek. Hogy jobban éljem az életem. És hogy ne szalasszam el a lehetőségeket. De félek, hogy egy olyan lehetőséget szalasztok el, amit nagyon megbánok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr702559087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása