Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Csak úgy 2.

2009.11.08. 17:00

szerző: Bendegúúúz

A délelőtt az önsajnálásról szólt. Szexésnewyork, kávé, állig betakarózás.

Szerencsére ebéd után észhez tértem. Nem tehetem ezt sem magammal sem másokkal. Így nem lehet leélni egy életet, hogy mindig szar ami van.  Eszembe jutott, hogy ki kéne használnom ezt az állapotot, mert ha van valakije az embernek, akkor ilyenekre nem jut annyi idő mint pl.:

-          olvasás

-          barátnővel lófrálás

-          kocsmázás

-          csak nekem tetsző filmek nézegetése

-          a filmekben szereplő férfiakról áradozás (Pitesütő, Johny Depp, Mr. Darcy, Jack stb.)

Az előbb még egy csomó minden a fejembe volt, de szerintem mindenki érti, hogy mire gondolok. A titkos szingli viselkedés. Amit soha nem akarsz, hogy a pasid meglásson.

 

Plusz lassan koncentrálnom kell a tanulásra is. A hónap hátralevő részében a hétvégék az iskoláról fognak szólni. Pénteken és szombaton is megyek. Nincs hozzá kedvem, de próbálom győzködni magam, hogy jó lesz, meg kell.

 

Jövő héten itt a születésnapom. Nem várom igazán. Maximum a pénz miatt amit kapok és végre be tudom fizetni a sulit. Buli nem lesz, mert mindenkinek most lett elege Bástyából, meg amúgy is pénteken is iskola meg szombaton is. Meg kedvem sincs hozzá. Valahogy megszoktam már, hogy az én szülinapom mindig rossz időben van. Vagy depisek az emberek, vagy pénzük nincs vagy nekem nincs, vagy régebben anyámék hülyültek be, akkor kaptam rossz jegyet, stb. Lényeg, hogy az eddigiek közül 2re tudom azt mondani, hogy fasza volt. Mindegy, majd másén kiélem magam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr801509424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása