Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Teszt

2009.10.05. 13:06

szerző: Bendegúúúz

Hogy jobban megismerj...

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
 - Ez fejtörős kérdés... azt hiszem Lajosét az objektumban
2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
 - Szerintem simán, nagy bennem a túlélési ösztön és a fegyverekhez is értek. Plusz már egy ideje tervezem egy bunker kiépítését a kertben.
3. Bealszol a tévé előtt?
 - Volt már rá példa.
4. Ittál már tejet közvetlenül dobozból?
 - Igen
5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
 - Nem mert, nem is indultam ilyenen
6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
 - Volt több jelentéktelen vitám, egyik sem komoly. Úgy igazán még soha nem volt alkalmam beolvasni senkinek sem. Valószínü azt is megbánta volna, hogy megszületett.
7. Gyorsan gépelsz?
 - A gyors és gépírókhoz képest nem. Sajátos módszerem van.
8. Félsz a sötétben?
 - Mi a f*sztól féljek?
9. Most van valaki, aki tetszik?
 - Igen
10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
 - Ez egy kicsit hosszú történet. 2 és fél év után közös megegyezéssel szakítottunk. Nem egyeztek az életről alkotott elképzeléseink. Ő megbánta és nem. J
11. Mi a szerencseszámod?
 - 12. aznap születtem
12. Nyertél már lottón?
 - Szerinted? Sajna nem. Bizti nem itt lennék
13. Most iszol valamit?
 - Vizet
14. Okosnak tartod magad?
 - Soha nem tartottam magam okosnak, bár voltak olyan helyzetek, amiket remekül megoldottam és vannak olyan témák is, amiben tudok villogni
15. Ettél már valaha bogarat?
 - Alvás közben bizonyára belemászott egy kettő a számba
16. Most van valaki, aki hiányzik?
 - Sajnos van.
17. Mit kérsz karácsonyra?
 - Soroljam???
18. Ismered a muffinembert?
 - Nem, bár ismerek sok lányt, aki úgy néz ki mint egy muffin J
19. Beszélsz álmodban?
 - Állítólag nem és remélem ez így is van.
20. Emlékszel az első csókodra?
 - Persze. A házunk előtt történt az utcalámpa fényénél.
21. Reptettél valaha sárkányt?
 - Igen és a háztetőn kötött ki. Mire lehalásztuk elment tőle a kedvem. De tudok valakit, aki vissza tudná hozni a lelkesedésem.
22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
 - Kb. 4 évvel ezelőtt az uszodába. Azóta sajnos nem, mert tehén vagyok.
23. Sikeresnek tartod magad?
 - Nem mondhatnám, hogy bármiben sikeres lennék.
24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
 - Sok, de minek?
25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
 - Igen, de aztán lemondtam róla
26. Mik a terveid holnapra?
 - Nem szeretek tervezni. De úgy néz ki, hogy bejövök melózni, végigszenvedem ezt a 9 órát és hazahúzok aludni.
27. Mit csináltál múlt hétvégén?
 - Ültem a kocsmába, néztük egymást a többiekkel és megittam pár fröccsöt. A sörről le kellett állnom, mert úgy néz ki, allergiás vagyok rá. Értetek már ilyet???
28. Most hiányzik a suli?
 - Micsoda kérdés? Naná, hogy nem! Átkozom a napot mikor elkezdtem.
29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
 - Szomorú, de fogalmam nincs. Valószínű anyám.
30.  Szeretsz szingli lenni?
 - Az elején még szerettem, de így két év magány után eléggé rühellem. De próbálom megtalálni a pozitív oldalát
31. Szereted a szobádat?
 - Igen, az az én menedékem. Egy bajom van vele, minden áthallatszik tesómhoz
32. Ki a hősöd?
 - Sok hősöm van. Általában férfiak.
33. Lógtál valaha suliból?
 - Az gyík, aki nem. A gimiben egyszer kétszer, meg az egyetemre sem mentem be párszor.
34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
 - Tovább dolgozom
35. Ha összezárva kellene eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
 - Lajos. Vele tuti nem unatkoznék, főleg ha bedobnának mellénk egy gitárt is.
36. Mi a kedvenc ételed?
 - Hogy mit nem szeretek, azt könnyebben megmondom
37. Ettél valaha kutyakaját?
 - Nem. De ha hazaérek, kérek Pötyitől egy falatot.
38. Őszinte ember vagy?
 - Általában igen. Amikor nem az csak annak köszönhető, hogy be kell fognom a pofám, mert egy feljebbvalómmal beszélek
39. Szereted a ham & eggset?
 - Igen. Bár ritkán van alkalmam enni.
40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
 - Cigi, pénztárca, telefon.
41. Van valamilyen sebhelyed?
 - Több is. A nagyja a lábamon, egy pedig a fejemen.
42. Szereted az akciót, a pörgést?
 - Igen, kivéve, ha fáradt vagyok. Akkor nem tudom felvenni a ritmust
43. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
 - Sikeres és boldog. A foglalkozásom még mindig kibontakozóban van.
44. Mi a legnagyobb titkod?
 - Ha itt leírnám, már nem lenne titok. J
45. Milyen gyakran telefonálsz?
 - Nem sűrűn. Általában engem hívnak a munkatársaim.
46. Hiszel a szerelemben?
 - Hiszek. Többször is voltam már szerelmes és remélem leszek is. Főleg akkor jó, ha viszonzott.
47. Van valami, amit szeretnél, és nem kaphatsz meg?
 - Persze. Szerencsés, akinek nincs ilyen
48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban?
 - Szem, fogak, arc, ruha
49. Mikor sírtál utoljára?
 - Passz. Régen.
50. Kit öleltél meg utoljára?
 - Mestit
51. Jól kijössz a családoddal?
 - Általában igen. Néha akadnak problémák, de nem annyi, mint régen. A lényeg a kommunikáció.
52. Hol van a mobilod?
 - Itt mellettem az asztalon.
53. Mit ettél utoljára?
 - Almát
54. Mi a kedvenc színed? 
 - Nincs kifejezett kedvenc. Szeretem a színes dolgokat.
55.  Milyen filmet láttál utoljára moziban?
 - Gyűrűk Ura, A két torony. Még 15 évesen az akkori barátommal.
56. Most milyen dalt hallgatsz?
 - Valami mix, amit a főnököm csinált
57. Most mire vágysz?
 - Jelen pillanatban egy ágyra. Amúgy egy komplett hangcuccra egy fasza gitárral. És persze a srácra, aki tetszik.
58. Melyik a kedvenc kocsid?
 - Opel Antara
59. Most nézel valamit a TV-ben?
 - Melóban vagyok, nem nézek tvt
60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
 - Munkatársammal
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr501428864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása