Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

passz

2009.07.27. 18:44

szerző: Bendegúúúz

Rég írtam blogot, bár eseménytelen volt az elmúlt pár nap, hét. Amit elkönyvelhetek,hogy utálom a munkahelyem, kimerültem idegileg, a mozgáshiánynak köszönhetően visszaszedtem 2 kilót. Még mindig nem találtam meg életem szerelmét (a valóságban), de ugyan miért is keresem, mikor még önmagamat se találtam meg. Nem hiszem, hogy csak ez lennék, mint ami az utóbbi időben megmutatkozott. Nagyon elhagytam magam. Abszolút testi lelki sivárság. Fel kéne rugdalnom magam és végre élveznem az életem. Lassan vége a nyárnak. Akárhogy is nézzük már csak egy hónap és én a VOLT fesztiválon kívül nem mozdultam ki sehova. Maximum a munkahelyemig illetve a szomszéd utcában levő kocsmáig másztam el. Öcsém bezzeg tud élni! Állandó mozgásban van. Vagy pecázik, vagy strandra megy, vagy lemegy kondizni, esténként meg hétvégén kert partik, bulik, meg megy a balcsira. Soha nincs itthon. Azért irigylem egy kicsit. Bár mondtam neki addig csináld míg megteheted! Nem tudom én is miért viselkedem úgy mint egy vén trotty. Mintha nekem kéne viselnem a háztartás gondját meg felügyelni 5 gyerekre meg 12 órában dolgoznék. Holott egyáltalán nem. Egyszerűen nincs energiám. Nincs motiváció. Néha úgy elmennék valahova,de ötletem sincs. Meg hát kivel? Vikinél hangulat függő, meg ketten….úgy utálom, hogy nekem nincs baráti társaságom akiket össze lehetne csődíteni. Arra gondoltam, hogy még a nyáron jó lenne egy kerti partit csinálni, de fingom nincs, hogy kiket hívjak el. A vége az lett, hogy nem csinálok banzájt. Ott lesz Viki,Betti, meg Gréta azt kifújt. Kegyetlen egy passzív teremtés vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr171272128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása