Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Hangulat

2009.05.30. 18:47

szerző: Bendegúúúz

Szerda óta eléggé lehűlt a levegő. Teljesen elmúlt a nyári meleg, inkább kora tavaszi hangulat van.

Tegnap este Tatán voltunk Grétánál. Nem történt semmi különös, csak beszélgettünk, de jó volt végre normális emberek között lenni.

Valahogy elrettentő volt a tudat, hogy még egy hétvégét itthon kell tölteni.

Ma Sebőnél lesz gyereknapi kerti parti. Már előre látom, hogy mi lesz. Mi Vikivel nézzük egymást, a többiek meg elmerülnek a szemem színében vagy a sörben. Bár most csatlakozik hozzánk Betti is. Így talán jobban feltaláljuk majd magunkat.

Nem sok kedvem van menni, inkább ülnék itthon. Jazzt hallgatok, most épp írok, de amúgy meg olvastam. Végre rend van a szobámba, úgyhogy bele tudtam ülni a kis olvasó fotelembe. Hideg van, az előbb esett az eső. Szét fogunk fagyni. Ilyen időben még a sör sem esik jól.

Sajna nincs már kibúvó. Vikit nem akarom cserben hagyni, meg már megvette a cuccokat.

Olyan álmodozós, révedezős hangulatban vagyok. Sokszor veszem észre magamon, hogy csak meredek a semmibe, de nagyon nem arra figyelek amit épp csinálok. Ez tegnap a vezetésemen látszott meg. Most meg azon, hogy ezt a szöveget is már legalább egy órája írom. A franc megette az álmodozó mindenemet.

Ja, végre a kezembe vehettem a VOLT jegyemet. Csak el ne felejtsem addig, hogy hova raktam! Ejj… J

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr891153591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása