Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Koncert pusztulatfalván

2010.04.18. 21:04

szerző: Bendegúúúz

Ezen a hétvégén is megfáradtam. Utálom, mikor ilyen kimerült vagyok, de legalább a buli megérte. Szombaton Igmándon voltunk, szokásos fellépők és haverok. Nagyon jót mulattunk. Táncoltunk, dumáltunk sok mindenkivel. Megint bebizonyosodott ama elméletem, hogy akit első látásra leírok és nem favorizálok, tuti kellemesen csalódok benne és utána totál odáig leszek érte. Szóval jó buli volt.

Detox cuki muki édi bédi drágáim megint nagyon ügyesek voltak és Pyro nagyon jókat sikítozott a mikrofonba, meg is dicsértem, de a kis maximalista még így sem elégedett. Nekem tetszett nagyon. PEZre meg N+ra már beindult a tömeg, tánciztunk, meg ökörködtünk, készítettem pár nyomi fotót is. A zenekarokat meg se próbáltam fotózni, mert rohadt háttérfény volt a színpadon és az én kis fos fényképezőmmel nem látszott volna semmi.

Volt egy pár hülye aki fárasztott, sokszor már a gyilkosság gondolata is eszembe jutott, de a birka türelmemnek köszönhetően, nem bántottam meg az illetőt.

Titi bebaszcsizott elég rendesen, nagyon cuki volt. Pyro drága meg nem tudom mi lelhette, de kicsit megfáradt, meg kis merengő volt, nem volt túl aktív. Krisz barátnőzött, úgyhogy őt se sokat láttuk.

Az este a már már szokásossá vált módon Gesz stúdiójában ért véget. Persze mire összeszedtem az emberkéket, fél úton voltam az agyvérzéshez, de aztán sikerült. Kiderült, hogy allergiás vagyok Gesztenyére ami azért elég vicces (entyempentyem puszinyuszi). Azt Viki behisztizett, meg rázta a hideg, én lázasnak is éreztem, aztán jobbnak láttam, ha azonnal hazaviszem azt ágyba fekszik. Persze ez egyeseknek nem tetszett, de hát ez van…:D

Ma meg szenvedek, de mindjárt nyugovóra térek. Holnapra meg keddre szabit vettem ki, de holnap délelőtt be kell mennem, mert van egy csomó dolgom, utána meg Vikit viszem Komáromba állásinterjúra, ahova fel is veszik (:D), délután meg Betti jön hajat vágatni, meg festeni. Keddre Győrt terveztem egy kicsit, meg aztán gyakorolni is kellene. Szóval nem sok időm lesz pihenni, mert jól beterveztem a napokat, de mikor máskor oldjam meg?!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr821932588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása