Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Csomóminden történés

2010.03.17. 09:58

szerző: Bendegúúúz

 

Húúúúú annyi minden történt mostanában, hogy azt se tudom, hogy hol kezdjem. Péntek, szokásos Bástya, zenegép ordít, beszélgetni nem lehet, többiek punnyadtak, zenéinket kiveszik szokás szerint a zenegépből. De úgy voltam vele, hogy ezúttal nem fogom rajta magam felidegesíteni. Vikivel lelkiztünk egy sort (vagy többet) és mivel végre kifejtettem és saját magamnak, hogy miért is szeretnék én zenélni, elhatároztam, hogy nincs több kecmec, akcióba lendülök. Szombaton cigimásnaposan és fáradtan neki indultunk Győr szitinek, mert farmert kell venni, meg hát a gitárhoz cuccokat. Mivel az erősítőt már pénteken kinéztem az egyik aukciós oldalon, Viki le is csapott rá, azt már nem kellett nézni. Igazából csak hevedert akartam, meg elektromos hangolót, de elbódította az agyam a rengeteg hangszer és erősítő illata, így lett még hozzá egy effekt proci is. Gyönyörű szépen szól. Én csak ámultam, mikor az eladó muki bemutatta, hogy mit is tud ez a ketyere. Már alig vártam, hogy kipróbáljam. Lementünk a Bástyába egy kávéra és szódára, közben néztük az első F1 időmérőt, de arra se tudtam rendesen koncentrálni, mert csak az új szerzeményeim jártak a fejemben, meg hogy jujj de jó lesz. Persze ez se ment olyan simán, mint ahogy gondoltam, mert nem volt elég kábelem. Nagy nehezen kitaláltam, hogy a hangoló program, hogy működik, meg hogy melyik húrt milyen hangra kell behangolni, persze közbe szétbaszott az ideg. Már akkor felhúztam magam, mikor Vikinél próbáltam ki az elektromos hangolót, mert kurvára nem az jött ki mint amit szerettem volna, de aztán mindegyik gitár sikeresen be lett hangolva. Akkor már csak az erősítőért kellett izgulni. Mivel szembesültem vele, hogy nincs elég kábelem, ezen idegeskedtem. De az erősítőhöz ígértek kábelt, úgyhogy annyira nem izgultam.

Este retro video disco, amit élveztem, mert jókat röhögtünk a régi klippeken meg táncoltunk sokat és hajnali fél5re értünk haza.
Vasárnap reggel anyám már 9kor keltett, hogy reggeli, én meg a lelkifurdalás miatt, hogy hajnalba jöttem haza (már rég fordult elő) fel is keltem. Megettem a kis tojásrántottámat, majd beraktam egy Harry Potter DVD-t amit szépen végig aludtam. Ebéd majd F1 futam, amiből csak 6 kört néztem, mert készülni kellett Tatabányára. Mentünk a mamához, meg átvenni az erősítőt, mert a fazon is tatabányai. Pyrotól kaptam üzit, hogy mizujs, mert igen eltűntem. Ja, mert megbeszéltük még a punk bulin, hogy segít nekünk gitározni tanulni, de úgy voltam vele, hogy nem akarok egyből rá akaszkodni, de nagyon jól esett, hogy ő írt, mert ez is mutatja, hogy komolyan gondolta. Fel is vett msnen és elújságoltam neki az új szerzeményeimet és megbeszéltük, hogy a héten valamelyik nap gyakorolunk. Az erősítővel amúgy minden klappol, Fender 15W-os nagyon baba. Alig vártam, hogy haza érjünk, hogy kipróbáljam, mit tud a kicsike. Vikiékhez mentünk a kiszhelységbe, összedugtam a komplett szerkezetet és nem működött. Azt hittem agyvérzést kapok. Közben jöttek Pyro, Titi, Joci, hogy megkuksizzák a cuccot. Hát jól beégtem. De szerencsére csak azzal a kábellel volt probléma, amit a Fenderhez kaptam. Laci bácsi próbálta kivágni a megtört részt, de az egész kábel szar úgy ahogy van. Szomorú is voltam ,meg mérges is egyszerre, mert már annyira vártam azt a pillanatot, hogy kipróbáljam, hogy is szól ez az egész. A fiúk mondták, hogy ők csocsózni akarnak, menjünk fel a moziba, de az már zárva volt. Kiötlöttük, hogy akkor Igmánd KV. Én nem csocsózom, mert tiltja a vallásom, de többiek rengeteg 50est eljátszottak. Pyro belendült és kitalálta, hogy menjünk a próbaterembe. Valahogy akkora megtiszteltetésnek éreztem, hogy beléphetek oda, hogy azt el nem mondhatom. Hogy itt születtek olyan zenék amiket annyiszor hallgattunk és itt készült annyi kép amit csak a neten nézegethettünk. Jézus akkor mit fogok érezni a színpadon?! Na mindegy, addig addig gyakoroltunk míg éjjel 1 óra lett, már haza kellett menni. Egyébként borzasztóan csodálom Pyro türelmét, hogy akármekkora béna vagyok és akármennyire hisztizek, akkor sem kiabál, hogy hülye vagyok, akkor sem fikáz le, hanem még egyszer megmutatja. Ez nagyon becsülendő dolog. Bár nem tartom kizártnak, hogy egyszer sikerül kiakasztanom. Adott fel házit is. Ja, hazafelé megállítottak a rohadt sunyi zsernyákok. Éjjel egykor a baromja úgy köszön, hogy jó reggelt. Idióták.
Hétfőn úgy keltem, mint a mosott szar. Fájt mindenem, de hogy mitől azt nem tudom. Azért egy kicsit gyakoroltam, de a nap nagy részében feküdtem, de nem lett jobb. Este azért kimentünk egy bambira Bettivel meg Vikkel. Kb. fél11 lehetett mire lefeküdtem, de másnap nem bírtam felkelni, jönni kellett melóba, jól le is késtem a buszt. Hazamentem az autóért, mondom sebaj legalább elmegyek Komáromba a Fikenrhez. Nagyon nehezen telt le a 8óra. Persze nem volt olyan kábel, mint amit szerettem volna, be kellett érnem a gyengébbel is, de egyenlőre ez is megteszi. Viki elszakította az E húrt a gitáron, úgyhogy azt is venni kellett. Hehe. Mindig ettől féltem, hogy addig szaggatom, míg egyszer jól pofán nem basz. Pyro is írt, hogy ma mégis ráér, úgyhogy mehetünk. Mondom OK akkor fél7. Rohanás haza, kaja, cucc összepakol, le szoliba. Ott 3 hülye picsa volt előttem, olyanok akik a szoláriumban töltik az életüket. 6ra volt időpontom, de a ribancok miatt csak fél7kor jutottam be, úgyhogy alapból késtem. Na mindegy a próba zsír volt, bár most sem remekeltem, de Pyro mutatott új dolgokat, amiket majd otthon lehet gyakorolni. Kitalálta, hogy benéz Gesztenyéhez a stúdióba. Ez pont kapóra jött, mert már millió éve meg akarom nézni, hogy milyen. Nem így képzeltem, de így is zsír. Meg jó volt látni Gesztenyét is meg hallani a lukácslaci hangját, ami még jobban lukácslacis lett mióta nem találkoztunk. Nagyon dzsesszesen volt öltözve, belül szakadtam a röhögéstől, de mintha a haját megmosta volna. A kurva száját még mindig tehetséges. Persze ez nem illan el, de amíg ott voltunk azért villantott a gitáron. Amin még röhögtünk Vikivel, hogy kikérte magának, hogy ő otthon nem iszik, meg a felvételek alatt sem, mintha én azt állítottam volna, hogy ő alkesz. Ami köztudottan igaz is.
Fél 1kor kerültem megint ágyba és már nagyon kivagyok. Szét vagyok esve, alig élek. Semmi kedvem nem volt bejönni dolgozni. De hát muszáj. De délután az biztos, hogy semmit nem fogok csinálni. Kaja, fürdés azt csicsika.
Ja, és SZOMBATON PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Már várom nagyon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr991846381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása