Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

DÜH

2010.02.24. 00:26

szerző: Bendegúúúz

Nagyon dühös vagyok! Nem azért, mert mással is lefeküdt, mert ezt eddig is tudtam. Nem izgatom magam emiatt, mert tudom, hogy a mi kapcsolatunk más volt. Nálam nem aludt volna 3 napig, mert ez így volt jó ahogy volt. Hanem azért vagyok mérges, mert nem értem, hogy embereknek miért kell ennyire kifordulniuk önmagukból?! Bassza meg miért kell drogozni? Árulja már el valaki, hogy mi a jó abban? Igazából nem is ez zavar. Vagyis nem maga a tény, hogy drogoznak. Leszarom, csak legyenek olyanok, mint eddig. De nem. Ezek a srácok voltak a felhőtlen szórakozás szigete. Mikor az embernek tele volt a töke a hétköznapi szarságokkal, felmentünk hozzájuk és kifulladásig buliztunk. Akkor ott úgy érezhettük, hogy a világ minden baja nagyon távol van. De ennek vége. Teljesen antiszociálisak lettek. Tudom önző vagyok. Már megint csak a saját érdekeimet nézem. De mikor az utcán elmegy mellettem és köszönni sem hajlandó az az ember akivel annyi mindent megéltem és imádtuk egymást és rengeteget beszélgettünk, az már durva. És mi miatt? Mindez a kibaszott szipu. Biztos így kellett lennie és hogy más negatív érzelmek ne törjenek elő, minden dühömet a drogra fogom.

Szeretek szőnyeg alá söpöri!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr291785678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása