Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Betegszabi

2009.11.23. 20:39

szerző: Bendegúúúz

Ma nem mentem dolgozni, itthon maradtam egy kisebb hasmenéssel, ami az éjszaka folyamán lépett működésbe. Nagyon rossz volt és még reggel is tartott, ezért úgy döntöttem, biztonságosabb ha itthon maradok. A délelőtt még kellemetlen volt ebből a szempontból. Viszont hesszelhettem és filmeket néztem. Aztán már nem bírtam a tétlenséget, rendet raktam a szobámban meg a házban. Azért rossz volt, hogy nem ehettem egy jóízűt, mert féltem, hogy a klotyón töltöm az egész napot. Meg amúgy is egész nap csörgött a mobilom, így holnap már mindenképp mennem kell munkába.

Kicsit próbáltam magam a karácsonyra hangolni, de nem sikerült úgy. Valahogy már nincs az mint régen, meg mire oda ér az ember, hogy szent este, a háta közepébe nem kívánja az egészet és a családtagokat szépen bele fojtaná az ünnepi húslevesbe. Nem baj. Akkor is ki fogok tartani és lelkesedni fogok és mikor a fát díszítem nem akarom felakasztani öcsémet az angyalhajjal.

Jó lenne ha esne a hó. Már múltkor is azzal álmodtam. Olyan szép. Hiányzik

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr121547265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása