Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Holnaptól úgy döntöttem büntibe küldöm magam a pénteki tivornya miatt. Sokat költöttem és megint nem úgy viselkedtem mint ahogy magamtól elvárom. Nem lesz kocsma, buli és költekezés. Bár talán csak kezdek beletörődni abba, hogy értelmetlen túró ez az egész Bástyába járás. Felesleges. Nem akarok tovább erőlködni. Marad az itthon ülés és a séta. De lehet, hogy így a jó. Szombaton is legszívesebben otthon maradtam volna. Nem vágyon sehova. Pénteken kibuliztam magam és ezennel vége. A szilveszterembe is kezdek beletörődni. Mármint abba, hogy nem megyek sehova. Soha nem szerettem a szilvesztert és kedvem sem lenne elmenni bulizni, mert mindig rossz volt. A tavalyi is…húúú..brrr…még rágondolni is rossz. De mindig úgy éreztem, hogy muszáj elmennem, mert mindenki ezt várja és hogy ne legyek egyedül. De a tavalyi után rájöttem, hogy így is úgy is egyedül vagyok, sőt ha még néznem is kell más boldogságát még nyomorultabbul érzem magam. Mivel idén nem lesz itthon senki, mert még anyámék is mennek bulizni tényleg egyedül leszek. De nem is baj. Megnézem a szilveszteri műsorokat, filmet nézek, Gyűrűk Ura vagy Harry Potter maratont tartok, megiszom egy üveg pezsgőt, főzök magamnak virslit és kész. Több mint valószínű, hogy jobban fogom érezni magam, mint bárhol máshol. Maffi hívott minket, hogy éjfél után menjünk fel moziba, de oda meg pláne nem akarok menni. Nem akarom végignézni már megint, hogy Lajos a Judittal enyeleg. Mert fáj. És nem leszek mazochista. Nem. Ezúttal nem. Nekem erre nincs szükségem. Meg arra sem, hogy mások megkérdezzék: Hát te? Egyedül vagy? Nincs barátod? Miért nincs, hisz olyan aranyos lány vagy? Váááá! Ez a halálom.

Na mindegy. Szóval holnaptól saját elhatározásból érvénybe lép a nyugdíjas élet. Mivel nem lesz miről írnom ezért maximum unalmas dolgokról fogok írni. Majd beteszek egy pár kötésmintát mellé.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr491545014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása