Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Születésnap

2009.11.13. 02:25

szerző: Bendegúúúz

Ma, vagyis már tegnap volt a születésnapom és nagyon jó volt!

Vittem a melóba süteményt, hogy megvendégeljem a munkatársaimat és cserébe nagyon sok szeretetet kaptam. Gábor és Orsi bonbonnal, Ildikó egy üveg pezsgővel, Jenő pedig azzal, hogy a valódi életkorom helyett boldog 18. születésnapot kívánt. De tudom, hogy egy csokival is pótolni fogja.

Délelőtt elkezdtünk sütizni, Ildikó pedig proponálta, hogy igyuk meg a Mészárostól olaszból kapott pezsgőt. Először azt hittem hülyéskedik, de komolyan mondta. 1 óra környékén megbontottuk és mindenki kicsit betoszcsizott, és nagyon jól mulattunk. Ami izgi volt, hogy bejött Ádám és szerintem szarul megcsapta a pia szag. Közben számlát is kellett faxolnom és félve mentem át az alaktrészesekhez, mert hátha megérzik rajtam a cefrét, de benyomtam egy rágót és hála égnek a Kriszta épp prontóval takarított és megpróbáltam nem lihegni. A buszra nem úgy bukdácsoltam fel, mert Henrik haza hozott.

Itthon anyuék szintén pezsgővel és csokifagyival és persze az ajándékommal vártak. Nagyon jól elbeszélgettünk, még Pötyi is bejöhetett az előszobabába, de mivel érezte, hogy bűnös mert nem kéne benn tartózkodnia és ezért feszengett, inkább kiengetem.

Este Bástyában ötyéztünk és annyira jó volt! Ott volt Viki, Betti, Gee, Barbi. Aztán jött Maffi és hozott sok pezsgőt és jól berúgtunk. Meg Atis is odaült és hozott nekem csokit.

A lényeg az, hogy annyira hálás vagyok mindenkinek, aki üzenetet írt és Vikinek amiért összehozta ezt az egészet.

Annyira jól estek az üzenetek, mert csomóan olyanok is írtak akikre nem is számítottam, pl. Rékuci, meg Cuci is üzent, meg a keresztfiam is aki még csecsemő J de akkor is. Meg hogy MAffi ott volt. Ááááá. Annyira jó volt, hogy le se tudom írni.

Nem tudom, hogy fogok holnap dolgozni menni, de leszarom.

Ja Vikitől meg kaptam a Mando Diao HUrricane Bar albumot, ami életem egyik legjobb ajándéka.

Zárásként csak annyit mondanék mindenkinek, hogy: KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Főleg Vikinek)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr771521660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mogyorOH 2009.11.13. 02:29:41

mondtam már h hülye vagy?! ezért vagyok!!! a cd-t meg hallgasd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! szeretlek te lüke!!:)
süti beállítások módosítása