Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

csak nap

2009.10.07. 21:06

szerző: Bendegúúúz

Ma nem történt semmi különös, elég fáradtan és későn keltem. Nem tagadom, tudatában voltam annak, hogy el fogok késni, de olyan jó volt még lustálkodni a meleg ágyikóban, majd utána leülni egy bögre meleg teával a tv elé. Ezek hiányoznak nekem a reggeleimből; az ejtőzések. Mikor nem kell rohannom, kapkodnom, idegeskednem. Persze, akkor keljek fel korábban, mert a munkakezdést sajnos csak miattam nem fogják későbbre tenni. Akkor mikor keljek? 5kor? Így is én vagyok az első, aki elmegy reggelente itthonról és az utolsó, aki hazajön. Na mindegy, az örökös elkésés a védjegyem. Gyors zuhany, magamra kaptam valami rucit, amiben egész nap feszengtem. Hiába a magas sarkú cipőt nem nekem találták ki, főleg nem feszülős nadrághoz.Szóval melóban nem volt semmi, szokásos idegeskedés és baszogatás. De volt sok nevetés és visítás Ildikóval és Orsival. Gáborral dobáltuk egy kicsit Rezsőt.(Rezső az a babzsák amit Bettytől kaptam szombaton). Jenő pedig besértődött mert rászóltam, hogy ne álljon a hátam mögé, miközben dolgozom. Ez a halálom. Felkapta a vizet és kirohant az irodából. Hülye pöcs. Most, hogy Ildikónak is visszajött a formája, megint elkezdtük oltani. De már nem olyan durván mint régen. A délután nagyon lassan telt, már alig vártam a fél 4-et.

Itthon anyám egyből felszolgálta az ebédet, mert tegnap szóvá tettem neki, hogy Tesómnak mindig egyből ugrik, meg kinyalja a picsáját, nekem meg azt mondja, hogy ott a kaja, szolgáljam ki magam. Mondtam neki, hogy számomra ez sértő diszkrimináció és tessék törekedni a testvérek közötti egyenlőségre. Szóval erről volt vele egy kisebb szóváltásom tegnap.

Kaja után felvonszoltam magam a szobámba. Elhatároztam, hogy gimnasztikázok egy kicsit, mert olyan jól ment mostanában, meg az esti séták is segítettek. De annyira álmos voltam, a kávé se segített. Úgy döntöttem, majd akkor holnap duplán dolgozom (na persze) és inkább beraktam egy filmet. Kusza kapcsolatok a címe, Viki ajánlotta. Nagyon édes kis film, igazából nincs konkrét története, több egymástól abszolút független jelenet teszi ki a filmet. A jelenetekben mindössze a központi téma a közös. Elég bonyi lenne elmesélni meg már fáradt is vagyok hozzá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr481435122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása