Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Mivel mostanában nem történik semmi, amivel villoghatnék, ezért raktam be ide ezt a kis tesztet. Egy ismerősöm blogjából csórtam. Eléggé felkeltette az érdeklődésemet és elgondolkodtatott, hogy én mit válaszolnék ezekre a kérdésekre. Hát megtörtént. Igazából egyik kérdésen sem gondolkodtam, úgy vélem, ha spontán válaszokat adunk, akkor jön ki az igazi, amit érzünk, gondolunk és így ismerhetjük meg jobban önmagunkat. Hogy miért tettem ki ide? Azért, hogy majd egyszer, ha visszaolvasom és újra megcsinálom, másképp fogok e hozzá állni a dolgokhoz. Vajon mások lesznek e a válaszok?!

Most az Ismerd Meg Önmagad Programban vagyok. Elgondolkodtam, hogy tényleg akkora szarkupac vagyok, mint amilyennek gondolom magam? Tényleg olyan rusnya vagyok, mint amilyennek látom magam? Talán Bettinek van igaza és túl negatívan állok hozzá a dolgokhoz?! Az az érdekes, hogy nálam gázabb embereknek is akkora arca van, hogy az valami hihetetlen. Az egészséges önbizalom mindenkinek jót tesz, de ha valaki villog is vele, hogy ilyen ász meg olyan ász, na attól falra mászok. Mikor fényezi magát és ömleng, hát hányni tudnék. Annál visszataszítóbb nincs is a világon. Szerintem ha valaki normális ezen a téren, az magában tisztában van az adottságaival, de nem hangoztatja. Ez ugyan olyan, hogy az igazán okos ember soha nem mondja magára, hogy okos. Ez a viselkedés inkább már az önbizalom hiány felé hajlik. Kihangsúlyozza az előnyös adottságait, hogy ezzel takarja a hibáit, viszont ezzel a kirívó viselkedéssel csak az ellenkező hatást éri el. A túl nagy magabiztosság sem kedvező. Ott volt például az általános iskolában Virág nevezetű osztálytársam. Szegény lánnyal egyetlen probléma volt, hogy nem voltak mellei. Mindenki deszkának csúfolta. Ezt elkerülendőn elkezdett arcoskodni, hogy ő milyen menő, milyen fasza ruhái vannak, mindenkinek beszólt, szóval próbált menő csaj lenni. De közbe meg ugyanúgy deszka maradt mindenki szemében, mert azt mondták, hogy mit akar ez a csicska, hisz tök lapos.

Természetesen, ha valaki jól teljesít valamiben, elért valamit, legyen magára büszke. De ne gondolja magát Istennek, vagy utánozhatatlannak, felülmúlhatatlannak. Mindenkinél van jobb. Plusz szintén relatív dolog, hogy kinek mi a jó.

Vannak bizonyos fordulópontok és bizonyos papírok, amik megváltoztatják az embert. Ezt már az egyik előző írásomban kifejtettem és sajnos csak megerősítést nyert az elmélet.

Előbb utóbb minden ilyen embernek letörik a szarvát és az nagyon tud fájni. Ezért jobb inkább a földön maradni és az arany középutat követni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr881429412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása