Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

VOLT remények

2009.06.04. 00:00

szerző: Bendegúúúz

Mostanában nem sok minden történt. Vagyis pontosabban semmi olyan ami megmozgatott volna. De már szégyelltem a pofám, hogy nem írok. J

Szóval. Nagyon izzítok már a VOLT fesztiválra. Még egy hónap, de már alig bírok magammal. Annyira szeretnék már kikapcsolódni és szó szerint agyilag kikapcsolni. Mikor fesztelenül fesztiválozhatok. Nem kell azon aggódnom, hogy ki lát részegen, akár egész nap ha úgy tartja kedvem. Azt veszek fel amit akarok. Olyan csöves lehetek amilyen akarok. Nem kell attól félnem hogy mit szólnak anyámék, mert nem kell hazatántorognom ha rosszul vagyok. Lényegesen megnő a szabadság faktor. Már csak azért kell imádkozni, hogy fasza idő legyen. Meg hogy legyen legalább egy fiú akinek tetszem. Ha bók nélkül jövök haza inkább a vonat alá vetem magam mint, hogy felszálljak rá. Ha az ember egy ilyen fesztiválon MINIMUM EGY szexuális/házassági/partnerkapcsolati ajánlatot nem szed össze LEGALÁBB EGY RÉSZEG embertől, ott már hatalmas gondok vannak. Vagy külső vagy mentális. Szóval utána még lehet is gondolkodni. Mert ha már egy holtra betoszott faszinak se tetszel…na az már gáz.

Életemben nem voltam még fesztiválon. Azt se tudom, hogy néz ki egy ilyen. Maximum a képekből és baráti információkból tudok kiindulni. De biztos vagyok benne, hogy nem lesz nehéz asszimilálódni. J

Túlságosan nem akarom bele élni magam, mert amit nagyon eltervezek és nagyon várok az általában rosszul sül el, vagy rosszabb lesz, mint amit várok. Ezért nem várok semmit sem. Az alapdolgokat természetesen meg kell szervezni, mint az indulás, mit viszünk, hogy csempésszük be a piát és egyebek. De konkrét elvárásaim nincsenek. Ami tuti, hogy jó koncertek lesznek és lesz sör is, ami ugyebár lényegesen megalapozza a hangulatot.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr571162533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása