Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

egy nap

2009.05.14. 19:04

szerző: Bendegúúúz

Eseménytelen volt az elmúlt pár nap. Túl nagy a csend. Gyanúsan nagy. Rám jár a rúd mostanában. Volt ez a hétvégi érzelmi válság. Aztán a melóban sem nagyon akarnak sikerülni a dolgok. Holnap meg vizsgázom matekból. Tök hülye vagyok hozzá. De muszáj elmennem. Az esélytelenek nyugalmával vágok neki a dolgoknak. Egyszerűen hiába erőlködöm nem megy. Valami isteni vagy misztikus csoda lesz ha én átmegyek, vagy valaki megírja helyettem. Nem is akarok rágondolni. Ma már bele se nézek a könyvbe, max írok egy kis pisztolyt, de meg nem erőltetem magam.

Ma borús nap van. A kedvem is az. Vikitől kaptam egy könyvet, amitől sorban megkapom a választ a miértekre és folyamatosan a bőgés kerülget.

A lényeg, amíg nem változtatok magamon, a hozzáállásomon, az életemen, addig esélytelen, hogy boldog legyek. Megjátszom a menő manót, közbe meg egy megkeseredett fasz vagyok. Szégyen.

Sok dolog van ami nem hagy nyugodni.

1. A holnapi vizsga

Ezt már a fentiekben részleteztem. Még rágondolni is rossz.

2. MániMániMáni

A félév befizetése így is késedelmesen történt, de teljesen leszipolyozta a bankszámlám. Nem vagyok egy spórolós típus ez tény és való. De mostanában nagy megszorítások közt vagyok. Szinte a cigi az egyetlen luxus dolog amit megengedek magamnak. Még erről is mondjak le??? Pedig annyi mindent szeretnék. Szemüveget kéne csináltatnom és kontaktlencsét kell vennem. VOLT fesztiválra kell gyüjteni. Gitárt is akartam venni. Meg egy csomó kis buziság, de tényleg kéne. Ilyenek mint szolárium, fodrász, kozmetikus meg se fordulnak a fejemben, pedig rám férne a tatarozás.

         Most nem jut eszembe több, de jelen esetbe ez is elég.

 

Gondoltam jobb kiírni magamból a dolgokat. Vikin kívül úgyse olvassa senki ezt a szart, neki meg úgyis elmondom.

Szóval új életet kell kezdeni. A teljes megtisztulás és megújulás folyamata után mint egy főnix török fel miselpfejfer képében. Vagy hejdiklumként. Az se rossz. Namost. Nem csak külső változásokról van szó. Hanem a belső béke elnyeréséről.  Ok, félre a tréfát. Tényleg változni kell.

MI nem lesz ha felnőttként kell viselkednem:

-         Cigi , max 6 szál (ódrihepbörn szerint ennyit szívhat egy nő egy nap)

-         pia – főleg nem sör és pláne nem határtalan és ipari mennyiségben. max bort lehet kortyolgatni óvatosan a balkonon a naplementében

-         tivornya reggelig illetve óbégatás az utcán

-         gitározás és éneklésnek nevezett valami az utcán

-         letaposott szárú ill. trotykos nadrág

-         koszos sportcipő vagy dorkó

-         punk bulik, pogó

-         lovaspályán lógás, telefonról zenehallgatás, ugrálás a kisszinpadon

-         koszos, lekajált ruha.

-         Fésülködés nélkül kilépni az utcára

-         Nem beágyazni reggelente

-         Egész délután interneten lógás, helyette kultúrprogram: több olvasás, zenehallgatás(persze klasszikus), értelmes műsorok megtekintése a televízióban, filmnézés- lehetőleg művészfilm, színház

-         Lekésni a buszt és a főnöknek telefonálni h vegyen fel út közben

-         Flörtölés a főnökkel

-         Káromkodás, köpködés, böfögés, röfögés

 

Ha még eszembe jut valami hogy min kell változtatnom majd feljegyzem. Vagy bárki aki gondolja sikítson, hogy mi nem felnőtthöz méltó dolog amit most csinálok. Szerintem ennyi erővel ki is cserélhetném magam.

        

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr201121922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása