Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Elméskedés, tervek

2010.04.27. 10:36

szerző: Bendegúúúz

Reggel van...már megint. Fáradt vagyok. Hiába, le kell feküdnöm már fél 10kor, hogy emberként keljek fel másnap. Megint Gesztenyével álmodtam, már sokadszorra. Nem történik semmi különös, csak mindig ott van. Valamit gitároztunk.

Gyakoroltam tegnap a blues skálát. Azt hiszem lesz belőle valami. Valószínű ezért álmodtam, amit álmodtam. Mindenképpen gyakorolnom kell, nem adom fel és egyre jobban megy. Csak ne lássa és ne hallja senki. J

A csajokkal azt hiszem, összejön a péntek, legalább is nagyon hajlanak a dologra, hogy együtt menjünk és bulizzunk Komnapokon. Főleg ha Ildikót nem csukják le. Jó lenne nagyon. Legalább mi a kemény mag tartsunk össze. Több céges bulit is kéne szervezni. Nem csak év végén. Jó lenne, ha a mezőfalvai ottalvós piálós zenélős buli is összejönne.

Nem értem az embereket, tisztára nyomik és befelé fordulóak. Pedig itt a jó idő.

Nekem is kellene egy kis idő. Csak hogy magamba szálljak, relaxáljak, hogy mérlegeljem magamban, hogy hova tartok, mit akarok. Nem mintha nem lennék céltudatos és nem lennének terveim, de konkrétan meg kell fogalmaznom, mit szeretnék. Kellene tanulni is valamit. Ezt is ki kell találnom, hogy mit. Folyton csak rohanok, ide-oda megyek és közben elfelejtettem törődni magammal. Ami baj. Ki foglalkozna velem, ha saját magam se teszem meg?!

Ma pihenek, ez tuti!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr21955613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása