Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Fuck the system!

2010.04.09. 11:50

szerző: Bendegúúúz

Jaj de nagyon tele van a puttonyom!!! Itt van péntek, tök jó kedvűen jövök be dolgozni, hogy végre ez az utolsó nap a hétből, mégis már az első órában sikerül a kollégáknak és úgy egyáltalán az egész cégnek az egekig pumpálnia a vérnyomásom. Tegnap volt egy olyan megérzésem, hogy jobban jártam volna, ha mára szabadságot kérek, de megint nem hallgattam saját magamra. Gyűlölöm, hogy itt lefárasztom magam idegileg, este meg próbáljak meg nem idő előtt elfáradni a koncerten, főleg, hogy még délután sem fogok tudni aludni, mert 6ra már a próbában kell lenni. Amivel nem is lenne semmi probléma, de itt a cégnél ez a 8 óra erőt próbáló. A kollégák faszsága miatt szopom a faszt. Mindenki rajtam vezeti le a dühét és elegem van. De nem akarok minden szarsággal Attilához rohangálni.

Tegnap este Vikivel elmentünk sétálni a Malom tóhoz. Tök jót dumáltunk, meg nem is volt olyan későn, kibeszélgettem magamból mindent, meg is nyugodtam, emberi időben értem haza és az ágyban elszürcsöltem egy kamillateát. Még reggel is jó kedvűen indultam neki a napnak, de ezt az idillt szépen így 8 órára sikerült lerombolni. Nem működik a rendszer, sem az internet, úgyhogy dolgozni sem tudok. Komolyan mindjárt felállok és haza megyek.  Ezer más dolgot tudnék csinálni, ahelyett hogy itt kapok agyvérzést. Pl. még aludhatnék. Vagy süthetnék magamnak rántottát pirítóssal és meleg teával, miközben nézem a bugyuta reggeli műsorokat a tévében. Aztán DVD-t néznék. Vagy gitároznék. Kitalálnám, mit vegyek fel este. Akár takarítanék is a szobámban. Úgyis ráfér. De nem. Ehelyett itt senyvedek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr311906939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása