Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Fergeteg partyyyy :) :) :)

2010.04.05. 11:59

szerző: Bendegúúúz

Hát kedves feleim, aki nekem tegnap délelőtt mondja azt, hogy az esti buli fergetegesre fog sikerülni, annak biztos a képébe röhögök. Ennek ellenére annyira jót buliztunk, amilyet már nagyon rég. Én legalább is. Táncoltunk, iszogattunk, beszélgettünk, sokat röhögtünk egyszerűen nagyon kerek volt az egész.

Voltak meglepő történeketek is, mikoron Kriszti szalad oda hozzám, hogy nézzek a táncparkett felé és mit látok? Maffy és Viki csókolózik!!! Wááooo! Ezt nevezem! Krisztivel pacsi, röhögünk mint állat. Viki elkísérte haza Maffyt, majd visszajött és a lányvécében közölte velünk, hogy összejöttek. Mi erre úgy visítottunk, mint a 13 éves picsák. Hehe. Végre!

Kriszti is felöntött egy kicsit a garatra, nagyon jó kedve volt még táncolt is. Sőt Kálmi leültette őket beszélgetni Esztikével. Ejj. A végkifejletet nem tudtam meg, mert eljöttem haza, de úgyis elmondja.

Dani uncsitesóm és Lala sem voltak semmik. Szakadtam rajtuk.

Régen éreztem magam ilyen felszabadultak és igazán jókedvűnek. Pedig nem is voltam „bebaszcsizva”. Sőt az egész este folyamán 3 sörikét ittam meg egy kaktuszt.

A magam tevékenységéről nem akarok mesélni, mert semmit nem akarok sem elkiabálni, sem felelőtlen kijelentésekbe bocsátkozni. Csak annyit mondanék, hogy régen éreztem valakivel ilyen jól és fesztelenül magam. Talán Cucy volt az utolsó akivel ugyan így volt a dolog. Teljesen mást készülsz „meghódítani” a buliban és végül egy olyan ember mellett kötsz ki, akire soha életedben nem gondoltál volna, hogy egyáltalán valaha is észrevesz. Akkor is pont akkor jutottam el abba az állapotba, hogy nekem nem kell pasi, mert jó így ahogy van. És megint itt van az, hogy mikor leszarom az egészet, mert nem lenne rá időm (munka, zenekar, zenélés, koncertek, meg pihenni is kell) tuti hogy akkor jön valaki aki megpróbál „belepiszkítani” a gondosan kidolgozott kis életedbe. Nem biztos, hogy ebből valaha is lesz valami, hisz nem maradtunk semmiben, csak hogy majd valamikor biztos találkozunk. Csak két puszival búcsúztunk, meg voltak apró érintések, közel hajolás, szemezés, tánc. Olyan mint amilyenre vágytam. És ha nem is lesz köztünk semmi, akkor sem érdekel, mert reményt adott. Olyat kaptam tőle, amit már nagyon rég nem kaptam férfitól (NEM SZEX!!!!!) Érzelmileg kedveskéim! Érzelmileg! Mikor nem szexuális tárgyként vagy pont az ellenkezője hogy pasiként kezelnek. Nem a dugás a téma, sőt szóba se kerül. Mikor azt kapod valakitől, hogy lenézi az ilyen szépikéket és gyűlöli a picsás csajokat és nem zavarja, hogy sört iszol, sőt megfelezi veled a sajátját. Nem szól azért, hogy mennyit cigarettázol, sőt meg kell osztani vele. Nem nyomul, mégis érezteti, hogy tetszel neki...

Hosszú idő után mosolyogva aludtam el! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr951895885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása