Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Egy gondolat bánt...

2009.12.04. 14:26

szerző: Bendegúúúz

Tegnap egy dolog elindított bennem egy gondolat lavinát. Belegondoltam, hogy nekem a Vikin kívül nincsenek is barátaim. Mármint egy olyan ember sem, akivel a Vikitől független programot tudnék csinálni vagy beszélgetni. Hogy ne legyen ebből félreértés, egy olyan, mint Vikinek a Tibi, akivel már rég találkoztak és elmentek a karácsonyi vásárba sétálni, perecet enni, megbeszélni az élet nagy dolgait.  Vagy csak úgy egyáltalán hébe-hóba egymásra telefonálni, hogy mi van a másikkal, ilyesmi.

Lehet, hogy bennem van, volt a hiba, hogy nem ápoltam megfelelően a kapcsolataimat. De visszagondoltam eddigi kis életemre, eddigi barátságaimra, emberi kapcsolataimra és nekem mindig volt egy igazi, a többi pedig felületes kapcsolat. Aztán akik a gimiben nagyon jó barátaim voltak, azoknak már a gyerkőc után kell rohangálniuk és saját magukra sincs idejük.  Mindig Vikit kell traktálnom a hülyeségeimmel, mindig csak egy véleményt hallok. Persze az a vélemény nagyon fontos és nagyon is számít, de kezdem a Vikivel való kapcsolatomat olyannak érezni, mint egy párkapcsolat. Hogy szinte csak egy emberrel van kontaktom és egy emberre számíthatok csak. Persze ő biztos nem érzi ezt, hisz neki van több mindenki, akivel megoszthatja a gondolatait, érzéseit, mi történt vele, minden témára talál magának embert. Lehet, ezért érzem beszűkültnek magam. Nem tudok nyitni a világra. Mert van ez a saját kis beszűkült világ, amiből ki kellene törni. De mit tegyek, mikor mindenkinek van egy nálam fontosabb. Gyerek, férj, barát.

Vagy már kiestem a kiskosárból. Azért szomorú dolgok ezek.

Aztán ahogy bámultam ki az ablakon rájöttem, hogy felesleges is lenne ez az egész. Mindig magam oldottam meg a dolgokat, magamban dolgoztam fel.

És végtére is, nem is olyan borzasztó egyedül lenni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr181573719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása