Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Nap

2009.11.27. 14:26

szerző: Bendegúúúz

Ma ismét vége egy hétnek. Nagyon hamar elment. Ahhoz képest, hogy nem mentem sehova, csak egyszer sétálni, meg tegnap kiültünk a kocsmába egy órára Vikivel, mert jó véleményezést kapott a tereptanárától. Ma sem megyek szerintem semerre, mert spórolni kell, bár a tévében nem lesz semmi és lehet, hogy Bettit is ki lehet invitálni egy kicsit, mert Jani éjszakás.

Holnap délelőtt suli, úgyhogy reggel korán indulok Veszprémbe, de a protokoll és etikett óra biztos izgalmas lesz meg érdekel is, úgyhogy mindenképp elmegyek. Nem tartok attól, hogy ma ittas leszek, meg hogy buli lesz. Múlt hét óta gyűlölöm az alkoholt és rá se bírok gondolni. Biztos antialkoholista lettem vagy mi a szösz. Az is lehet, hogy nem magától a piától félek, hanem attól, amit az kivált. Azt nem szeretem. Sokszor kevert már bajba.
Múltkor olyan aberrált dolgot álmodtam! Mentem át egy felüljárón és egy faszi elkezdett velem erőszakoskodni. Én meg rácsaptam a nyakára, amitől leesett a feje. És ezt a fejet hurcoltam magammal egy hátizsákban mindenhova, vonaton utaztunk Vikivel, ahol féltem, hogy a kalauz belenéz a táskámba, meglátja a levágott fejet és akkor lebukok, hogy én nyírtam ki a hapsit pedig nem is akartam. Folyamatosan azon agyaltam, hogy hogyan tüntethetném el a bizonyítékot. Elásom, elégetem, megetetem a disznókkal. Nagyon rossz volt, mert nagyon kétségbe voltam esve. Anyám szerint valami borzasztó titok őrizője vagyok. Gondolom ez nem ilyen egyszerű.
Mindenesetre kegyetlen volt. Ennél még egy dinó is kellemesebb látvány.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr371556439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása