Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

hosszú hétvége

2009.10.25. 19:49

szerző: Bendegúúúz

Nagyon hamar elment a hosszú hétvége. Pedig úgy vártam, de igazából nem csináltam semmit. A pénteket úgy ahogy volt végig döglöttem és filmet néztem. Semmihez nem volt kedvem és teljesen úrrá lett rajtam az öngyi depi hangulat. Itt volt a mama, de az sem érdekelt igazán. Minden idegesített. Elkezdtem rendet tenni az e-mailjeim között és kitörölgettem a régi Cucytól kapott illetve neki küldött üzeneteket. Az elolvasásuk után sok mindenre rájöttem és örülök neki, hogy még időben szálltam ki ebből az egész cirkuszból. Viszont arra is rájöttem, hogy nagyon hiányzik az életemből az, amit akkor ő megtestesített. A viszonzott szerelem fogalmát. Talán ez is rátett a rossz kedvemre egy lapáttal, hogy feltéptem a régi sebeket és ez még jobban megerősítette bennem, hogy szükségem lenne a szerelemre. Az is bosszant még mindig, hogy 2éve már, hogy szakítottunk és ő már apuka én pedig egy épkézláb kapcsolatot sem tudok felmutatni, sőt ez alatt a két év alatt még egy normálatlan kapcsolatot se. Este is igazából csak szívtam a cigiket és meredtem magam elé mint egy zombi. Aztán persze megjelent Lajos, ami meg még jobban felbaszta az agyam.

Persze másnap reggel megint bal lábbal keltem. Délelőtt megnéztem a szexésnyújork filmet mert már régen láttam. Eszembe jutott, hogy egy rohadt elegáns göncöm nincs amiben meg lehetne jelenni és elkezdtem számba venni, hogy egyáltalán miből lehet bármit is kihozni. Felpróbálgattam a gönceimet, de egyikben sem éreztem igazán jól magam. Vagy dagadtnak éreztem magam. Ez amennyire lehetett még jobban lehangolt, mert ki kell találnom jövő hétre, hogy mit veszek fel, mert ha minden igaz jön Nándorom.

Délután Virával és Csigával elmentünk meglátogatni Kittit. Nagyon örültem, hogy látom, de már nem ugyan az, aki régen volt. Mintha már nem tudna őszintén mosolyogni. Az arcán gondterheltséget láttam és nem azt, hogy esetlegesen a gyerekvállalással megkomolyodott. Bár lehet, hogy épp rossz napja volt, de az is lehet, hogy rosszul láttam. Ahogy a bácsi is mondja a reklámban kezdek vele együtt érteni: „A régi jó dolgokból nem maradt semmi”.

Este épp hogy hazaestem, felsőt cseréltem és indultunk Tatára koncertre. Jó volt, de fáradt voltam és még a piával se tudtam feldobódni, mert én voltam a sofőr. Bár nem hiszem, hogy tudott volna segíteni. Annyi minden kavargott a fejemben. A terem tele volt pasival de egyik sem érdekelt igazán és én még úgyse őket. Igen Viki még Titó sem érdekelt igazán. Helyes de azért nem hajtok rá, mert a Nándira hasonlít, plusz ahogy észrevettem úgy átnézett rajtam mint az üvegfalon. Alapból esélytelen lett volna és csak beégetem magam. Nem tehetek róla, nem vagyok az a közvetlen fajta. Elég nehezen aludtam el, meg minden hülyeséget összeálmodtam. Ma elég szarul keltem megint. Nem értem mi van velem. Bosszant az is, hogy holnaptól megint munka. Nincs hozzá kedvem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr631474531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása