Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Viktória feszt

2009.06.28. 13:37

szerző: Bendegúúúz

Nem rég értem haza a Viktória fesztiválról. Drága kedves Viki barátnémnak volt a születésnapja. A korát nem közölhetem, de ez úton is Isten éltesse őt még nagyon sokáig (Nekem, mert egy önző dög vagyok)!

Adtunk a szervezetnek megint. Végül is zöldség-gyümölcs napot tartottunk. Volt meggy, körte, barack, alma, meg a vodka is valami cefréből készül, úgyhogy nagy kegyesen azt is ide sorolhatjuk. Maláta, komló annyira nem fogyott, megmaradt egy tálcányi. Legalább a következő bulira lesz utánpótlás. Szemem színe is ment de az nem tett ránk semmilyen hatást. Ha már a zöldségeknél tartunk…a kaja…huh. Kicsit túlbecsülve a képességeimet hatalmas adagot vettem magamhoz. Anett nem törődve azzal, hogy én még táplálkozok, a téma a fosás és a hányás volt. Ezzel úgy érzem megvuduzott, mivel nekem mindkettő sikerült. Ennek ellenére jó volt a buli. Szűk körű kis kerti parti, iszogatás, beszélgetés, zene hallgatás, ami átcsapott üvöltő zenébe, üvöltő Dióba és vedelésbe. Annyira azért nem volt vészes. Jöttek fiúk is akiket nagyon szeretünk. Főleg én vagyok hálás Kötyének, amiért vigyázott rám, miközben aludtam. Lényeg, jó volt. Nagyon. Bár a fejfájást ma kihagytam volna. Meg a cefre szagot.

Ja, még gitározás is volt. Tibbah tanított egy kis Nirvana-t, amit majd ma is fogok gyakorolni, amint feléledtem, megfürödtem, megnéztem a büszkeség és balítéletet, ittam még két kávét és sunytam egy picit. Így fél 2 magasságában nem tudom mennyire lesz időm minderre, de összehozom. Meg lassan el kéne kezdeni összepakolni Voltra. A sátrat a mai napig nem próbáltam meg felállítani, úgy van ahogy megvettem. Az az igazság, hogy lusta is voltam, aztán meg az esőre fogtam. Ha minden igaz baba időnk lesz egész héten. Kánikula, esőmentesség. Nagyon díjaznám. Nem tervezek nagy lerészegedést, mert nem szeretnék minden nap így kinézni ahogy most, meg a fürdés egy kicsit neccesebb. Most, hogy pénteken Tatán voltunk, megismerkedhettünk újra a mobil vécék higiéniájával. Már el is felejtettem, milyen undorító dolog ez. Azért a Volt előtt ez kellett. Kell vinni higikendőt. Biztos, ami biztos.

Még mielőtt elfelejtem. Péntek, Tata, Tatu18 koncert. Köszönjük fiúk, nagyon jó volt. Érdemes volt megvárni a fél 1et. Mestinek külön köszönettel tartozom az inspiráló hatásért (újfent) és itt megjegyzendő, hogy a már amúgy is mókuscsalogató hangja még mókuscsalogatóbb lett. És a gitárral is odatette magát. Ja és azt is köszönöm, hogy megismert, adott puszit és hogy még mindig nagyon finom illata van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr151213407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása