Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Fogadalom 1.

2009.06.11. 23:01

szerző: Bendegúúúz

Még 16 évesen írtam egy kis fogadalom listát, mikor is új életbe kezdtem. Akkor hagyott el a barátom másfél év együtt járás után egy gebéért. Nagyon magam alatt voltam és éreztem, hogy változtatnom kell magamon. Most is ezt érzem. Igaz nem hagyott el senki fizikailag, de már én kezdem elhagyni saját magam testileg, lelkileg. Persze ezek a kis szösszenetek az idő folyamán elfelejtődtek, de ideje frissíteni, hisz a mai napig használhatók és megfogadandók.

Íme:

 

-         Minden percem hasznosan fogom eltölteni

-         A megjelenésem minden időben kifogástalan lesz, még otthon is (rendes frizura és tiszta ruha, sehol egy lerágott köröm, szőrös testrész)

-         Rendet tartok a szobámban- elpakolom a ruháimat, leviszem a szennyest, mindig beágyazok

-         Nem lustálkodok

-         Szépirodalmat is olvasok

-         Minden nap megnézem a híreket vagy a rádióban meghallgatom

-         Remek társasági ember leszek, mindenkivel próbálok kapcsolatot teremteni, beszélgetni, próbálok belefolyni a társalgásba és érdeklődést mutatok a többiek felé

-         Nem beszélek csúnyán

-         Nem élősködöm másokon

-         Besegítek a házimunkába

-         Tiszteletet és őszinteséget mutatok a szüleim felé és próbálok velük jó kapcsolatot teremteni

-         Rendesen fogok enni

-         Minden nap megiszom legalább 2 liter folyadékot

-         Ha tehetem tornázni, táncolni fogok, eljárok biciklizni

-         Tartom a kapcsolatot a barátaimmal és nem csak felületesen egy-egy alkalomra ruccanok össze velük

-         Nem leszek bunkó senkivel sem, még ha bal lábbal keltem ki az ágyból, akkor sem

-         Nem rágódom többet a régi pasijaimon vagy kapcsolataimon, mert mindez már a múlté

-         Önálló leszek

-         Belehúzok a tanulásba

-         Nem fog érdekelni, hogy mások mit gondolnak rólam

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr241180006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása