Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Az igazi nyár

2009.05.21. 18:23

szerző: Bendegúúúz

Ma végre megérintett a nyár szele. Ma korábban jöttem haza a munkából, mert nagyon begyulladt a szemem és már alig láttam. Eléggé szenvedtem úgyhogy Jenőke hazahozott. Kb. délben értem haza és annyira fura volt mert régen voltam már délben itthon. És újra éreztem azt az illatot. A nyár illatot, amit már nagyon rég nem éreztem. Pontosabban azóta, mióta már nem járok suliba. Ugye aki dolgozik, annak nincs nyári szünet, nincs mit várni. Esetleg a tikkasztó hőségből jövünk rá hogy beköszöntött a legszebb évszak.

Mikor még az iskola biztonságos ám annál nem kívántabb falai között lógtunk mindennek meg volt a maga rendje és ideje. Májusban jöttek a dolgozatok tonnaszámra, tanultunk a jobb jegyért (már aki) és mikor ezek lecsengtek, lezárták a jegyeket, jöttek a diáknapok, egyéb városi fesztiválok, a délutáni csavargások, ejtőzés a söröző teraszán… és tudtuk, hogy pár nap múlva már nincsenek kötelezettségek, felkerül a táblára a VAKÁCIÓ felirat, és az egész nap, mind a 80 nap a mienk. Mikor is azt csinálunk amit akarunk. Ki elment nyári melózni megkereste a kis zsebpénzét, amiből le tudott ugrani a haverokkal a Balcsira pár napra lazítani, ki otthon ejtőzött minden nap, ki az egész nyár alatt 1 hetet volt itthon mert mindig utaztak valahova.

Én az egész nyáron itthon ülősbe tartoztam. Imádtam. Igaz, voltak bosszúságok, mint pl. öcsém már reggel 9kor idecsődítette a fél haveri kört, vagy egyéb nem kívánatos házimunkákat kellett ellátni. De az a tikkasztó hőség, mikor izzad az aszfalt is, fekszem a hűs ágyneműn egy szál bugyiban, besötétítve az egész házban és a tvben pedig Santanatól a Smooth címü szám megy.

Na az egy remek nyár volt. Esténként irány Bástya, kerthelység, ha nem értél le 8kor már nem volt helyed és hatalmas volt a hangulat. Vagy ha nem a kocsmában ültünk, bicikliztünk a faluban vagy kiültünk a lovaspályára.

Mióta dolgozom ez nincs. A tavalyi nyár is nagyon hamar elment. Szinte észre se vettem. Úgy kellett megerőszakolnom magam, hogy hétköznap is éljek társadalmi életet a munkán kívül. Volt néhány összeröffenés egy kis UNO partira. Bár sok minden változott azóta. Az emberek elmentek, már nem járnak ki annyian. Csak páran maradtunk. De így is jó. Megteremtjük a saját magunk kis világát.

Idén minden máshogy lesz. Most vagyok fiatal. Most kell kiélveznem amíg nem szakad egy férj a nyakamba 5 gyerekkel. Megyek végre valahára nyaralni (VOLT Feszt.) így röpke 6 év után. Van jogsim úgyhogy nem vagyok helyhez kötve, oda megyek ahova akarok. Valószínű párszor elmegyünk Grétához is Tatára. Ott a Balcsi is… és az a jó, hogy Bettyék is mindenben benne vannak. Nem kell csak kettesben mennünk Vikivel csak ha mi akarjuk úgy.

Idén minden máshogy lesz. Igazi nyaram lesz. Eldöntöttem. Hm.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr311135989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása