Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Szupcsi hétvége

2010.04.12. 10:46

szerző: Bendegúúúz

Pénteken Komáromban voltunk koncerten a mérges pinnában. Húúú nagyon jó volt!!! Régen volt ilyen, hogy teljesen józanul ilyen faszán éreztem magam és azt hiszem, kezdem magam elengedni többé kevésbé idegen közegben is.

Izgin kezdődött minden, hazaértem 4re munkából, kaja, hullafáradtság, de pihenni már nem igazán lehetett, mert 6ra a próbában kellett lenni. Gityóztam kicsit, majd felkaptam egy pólót, farmert, bőrjakót és dorkót a stílus kedvéért, benyomtam egy kávét, majd elindultam Vikiért, persze már késve. Be kellett még ugrani cigiért Bástyába. Majd irány Gyurikáért, automatából pénzlevétel, go bigmánd. Próbában már ott volt Krisz, Titi és barátnője Viki. Gyors kitaláltuk, hogy mit hova merre meddig az autókban. A legtöbb cumó az én autómban volt, dobszerkó ala komplett, Pyro Emilygityó és pedál. Mire Joci odaért elszívtam legalább 4 cigit, övébe is bepakolni Titi ládáját és az erősítőt, majd indulás. Az óra 18:56-ot ütött mikor elhagytuk igmándot, annak ellenére, hogy Pyro már 7kor Komáromban akart tudni minket. Ott pakolászás, kisebb félreértés a tulajjal (ő diszkóra készült), tereprendezés, bepakolás idegeskedés stb. Én már itt elfáradtam. Mondtam is Vikinek, hogy nekünk valószínű egy számos koncertjeink lesznek, mivel már a pakolásban és az ezzel járó idegeskedésben el fogok fáradni. Lement a Detoxikáló konci és végre értettük a szöveget! Nagggyon jó volt! Meg úgy a hangosítással sem volt probléma annak ellenére, hogy az elején ehhez elég negatívan álltam. Közbe benyomtunk egy pizzát, meg Gesztenyével dumáltam. Én bepróbálkoztam két alkoholmentes sörrel, mert hát olyan égő vizet inni egész este. Visítoztam, megtapsoltam Pyroékat, sőt még hujjogattam is. Mert az kell! Alig várom a lemezt, hogy a dalszövegeket is velük tudjuk énekelni! Már készülök egy kis merényletre! :P

PEZ is jó volt, az új számokat is előadták, meg ugye a régi klasszikust az orgonavirág illatát. Gesztenye nagyon romantikus kedvében volt... :P Mindenki tombolt, még Pyro szülei is bejöttek a táncparkettre. Nagyon jó fejek!

A Noise+-ban egész kellemesen csalódtam, mert tök jó volt. Jó számaik vannak, a feldolgozásokról nem is beszélve. De ellopták egy ötletem... J

Amúgy egész este csomót hülyéskedtünk, meg röhögtünk. Mikor Rajmi mondja Gesztenyének, hogy: - Gyere, menjünk vaginaszőrt gyűjteni! – pusztultam a röhögéstől.

Erre Gesztenye elmesélte, hogy volt egy srác, a haverjának a haverja, aki sok éven keresztül egy befőttes üvegbe gyűjtötte a köldökszöszt. Ez már így is gáz, de kiderült, hogy nem kizárólag a sajátját, hanem ment minden punk koncertre, vitte magával a befőttes üveget és mindenkitől begyűjtötte eme nemes testhulladék-származékot. Mondanom se kell visítozva görnyedeztünk a röhögéstől.

Gyurika is kitett magáért, úgy isten igazán betoszcsizott, ahogy kell. Kikéreckedett az autóba, hogy neki csendre és levegőre van szüksége. Nem értem, hogy miért nem hozott pulcsit vagy kabátot és akkor kiülhetett volna a kocsma elé szellőzni egy üveg vízzel, azt mire indulunk, kijózanodik többé-kevésbé. Befeküdt az autóba, mondom neki, hogy bezárom, mert benn van a dobcucc, meg minden, de ha rosszul lesz, felhúzza a gombot, azt ki tud szállni. Mi Vikivel végignéztük a koncertet, felöltöztünk, hogy akkor indulunk, megyünk az autóhoz, Gyurika feje kilóg az ajtón, alatta a toccs és úgy horkolt, mintha valami mosómedve költözött volna az autóba. Nagy nehezen felébresztettem, hogy megyünk, beültünk, még vagy 10 percig hallgattuk az öklendezést. Majd nagy nehezen elindultunk. A kocsma előtt meg kellett állni, mert Pyro visszament segíteni, pakolni, meg Gesztenye szervezte az afterpartit. Gyuri oda is böffentett egyet, Gesztenye meg rákiabált: - Gyuriiiiii!!!! Hogy nézee kiii! Szedd máá össze magad!!! (na, mondom, pont ő beszél) J

Nagy nehezen elindultunk ismét, megbeszéltük kis csonthéjasunkkal, hogy próbába tali, mert a kulcs nálam, cuccot pedig le kell pakolni. Úgy döntöttünk, hogy jobb lenne, ha Gyuri minél előbb otthon lenne ágyban párnák között, úgyhogy hazafuvaroztuk, majd ezután vissza igmánd. Kipakoltunk, épp rágyújtottunk egy blázra, mikor megjelent Geszti, hogy akkor irány hozzájuk. Segítettünk nekik is kipakolni, majd egyszer csak mindenki eltűnt és csak 3an maradtunk (G., V. Én). Mondom fasza. Mutatott egy két dolgot a gityón ami állítása szerint tök egyszerű. Fel is basztam rajta az agyam, mert tudjon már különbséget tenni. Azért na.

Meg úgy egyáltalán. Grrrr.

Aztán érezte, hogy nekem már kicsit sok, visszavett magából, megmutatta az új számát és szerintem nagyon jó lett. Azt viszont nem értem, hogy miért okoztam neki akkora meglepetést azzal, hogy láttam a Jack Jack filmet, meg ismerem az Elvis számokat, meg mikor az egyik haverja duhajkodott védtem a gitárokat. Már az éjszaka folyamán többször is megjegyezte, hogy elgondolkodik azon, hogy véget vet 3 és fél éves kapcsolatának és engem vesz el feleségül. „Barna szofit szív, gitározik, szereti a rock zenét, védi a hangszereket” Kész főnyeremény! Szerintem, ha jobban megismerne, eme tulajdonságaim jelentősen eltörpülnének és már nem akarna elvenni feleségül. J Ő is jobban járna és én is. Nagyon szeretem, meg imádom, meg hogy így hébe hóba találkozunk, minden hülyeségét el tudom viselni. De ha együtt lennénk, szerintem kinyírnám. Erre mondta Pyro, hogy „csak addig legyenek meg a felvételek”. Gesztenyével kapcsolatba még annyit, hogy 13 évesen láttam a Pancserock című filmet. Brendan Fraser játsza a főszerepet és annyira jól néz ki! Az az igazi klasszikus rocker srác. És nekem Gesztenye testesíti meg ezt az embert! Ő egy ikon! Ha szobrot kéne állíttatni a rock’n rollnak akkor Gesztenyéről mintáznám. Mert a rock’n roll nem pusztán zene, hanem életérzés. És Gesztenye ezt műveli rendesen.

De mint gitártanárnak Pyrot nem cserélném le 100 Gesztenyére sem.

Lényeg, reggel fél7re értem haza. Anyám kissé mérges volt, pedig jó lenne, ha már hozzászokna h ilyen a popszakma. Hazaérvén csináltam egy kávét, mondom már nem fekszem le, beraktam egy filmet, kb. fél órát láttam belőle, mert a fáradtságtól olyan remegés jött rám, hogy azt hittem meghalok. Szunya, fél1kor kelés, ebéd, majd vissza csicsika pózba. Valahogy délután már nem sikerült aludni. Este Básztíjj. Úgy volt, hogy Zsolti névnapot ülünk, de semmihez nem volt kedvem. Megittam egy vizet, megnéztük a tévében a 300at azt elzúztunk haza. Azonnali hatállyal bevágtam a szunyát.

Másnap fél12kor ébredés, ebéd, majd hessz a laptop előtt. Nem mentem el tetübányára a mamához, nem volt kedvem meg anyám amúgy is felbaszta az agyam. Neki álltam takarítani, porszívózás, felmosás, plédek ruhák szennyesbe. Persze nem értem a végére. Szőnyegemet kiraktam a teraszra, láttam lóg az eső lába, mondom király legalább olyan lesz, mintha ki lenne mosva. Hiába porszívózom, tele van porral és homokkal. De hogy hogyan?????

Vikivel elmentünk sétálni, hátha felpörgünk egy kicsit, azt lementünk a kocsmába egy két három négy sörre. Közbe zenekaros álmainkat ecseteltük, hogy mit hogy merre meddig. Meg a Viki szülinapot szerveztük meg fejben. Meg a pénteket is kibeszéltük, mert szombaton nem voltunk túl kommunikatívak. Ma délutánra megbeszéltük, hogy gityózunk, mert kell. de asszem nem lesz belőle semmi, mert fél5re megyek fodrászhoz és nem tudom, hogy az mennyi idő lesz, de remélem 6ra fél7re már kész leszek. Azt fél9-9ig lesz idő gyakorolni, mert utána megyünk Bástyába, mert tegnap hirtelen ötlettől vezérelve megbeszéltem Krisztivel. Ja, amúgy a rőzsém remélem jó lesz, úgy döntöttem kihidrogéneztetem, és megint levágatom rövidre, hogy punkba tudjam vágni. J

Legyen már fél4!!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr931913963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása