Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Már rég írtam blogot.

Sok minden történt, amiről nagy vonalakban beszámoltam már az előzőekben, de lassan sikerül helyre tenni a dolgokat. Amúgy meg nincs semmi. Néma csend és hullaszag. A negatív dolgok után várnék valami pozitívat. Pl. hogy kitavaszodik. Azt nagyon várom. Unom a hideg téli napokat és a fagyot. Zöldet akarok, virágokat és langyos szellőt.

Egyhangúak a napok. Mindegyik ugyan arról szól. Munka, munka, munka. Amit részben nem is bánok. Sőt. Csak szeretném, ha az életem más területei is helyre állnának. Vagy ott is történnének jó dolgok. Mikor haza érek, fáradt vagyok, de az egyre hosszabbodó nappalok cselekvésre ösztökélnek mélyen legbelül. A szobámat már kitakarítottam. Szívesen elmennék pl. biciklizni, de a fagyos utak mindezt nem teszik lehetővé. Várom már, hogy a lovas pályán hesszeljünk, legyen komáromi napok és a Kittiékkel megbeszélt kerti parti.

A kevés napfénytől teljesen depressziós leszek.

A társasági életem is olyan, mintha nem is lenne. Szokásos hely, szokásos emberek. De lassan már azok sem lesznek. Bár tegnap jót beszélgettünk a csajokkal. Előző életekről, álmokról, félelmekről. Ilyenkor mintha az ember megkönnyebbülne és mindezeket elengedné, mintha már nem is létezne. A szavakkal elhagyják lelkünket a nyomasztó gondolatok. Ezt tanulom mostanában és próbálom gyakorolni is. Ha valami bánt, nem szabad magamba fojtanom, mert ahogy elkezdek beszélni róla, egyből egyre könnyebb és könnyebb lesz a lelkem. Alszom rá egyet és mindent máshogy látok, még talán a megoldást is megtalálom.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr341738729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása