Bendegúúúz

Megpróbálom megörökíteni "izgalmakkal teli" életem történéseit, érzelmeimet, gondolataimat. Persze nem ígérem, hogy szorgalmas leszek, hisz az nem is én lennék.

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

  • sJonna: Én most jutottam el ide... mindig újabb és újabb esélyt adok az "újaknak", de hiába. Önző gecinek ... (2012.03.22. 14:48) Elegem van!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mogyorOH: :D érezni a frissen nyírt fű illatát, vagy nyári csendes esőben elázni :D (2011.05.04. 22:42) Az élet legszebb pillanatai...
  • mogyorOH: kicsit kalandoztam :P biglájk :D (2011.04.25. 20:51) Kovács Béla
  • Pyro-Lacko: ÁMEN (2011.04.06. 21:57) Vergődés
  • Pyro-Lacko: naszéééééééééééép... (2011.04.04. 00:30) BP Love
  • Utolsó 20

Ítélet

2009.05.24. 19:01

szerző: Bendegúúúz

Az elmúlt napok elgondolkodtattak és átértékeltek bennem jó pár kapcsolatot. Amit eddig őszintének hittem, az meghazudtolódott. Vagy azt hittem, hogy igazi, kiderült, hogy csak álca. A baráti körünk haldoklása már egy ideje elkezdődött, nem hirtelen történt. Lassú fájdalmas halált halt. Régebben is voltak jelek. Csak nem figyeltem.

Mikor elkezdtünk Tatára járni Vikivel valahogy minden megváltozott bennünk. Láttuk, hogy lehet ezt másképp is csinálni. Lehetnek az emberek másmilyenek mint itt.

Ott mindenki közvetlen és kedves volt már az első találkozáskor, álarc nélkül azok lehettünk akik vagyunk és így fogadtak el. A második találkozáskor pedig ők jöttek oda hozzánk.  Nem az volt, hogy fintorogtak ránk és bunkóztak, hanem úgy viselkedtek, hogy szinte nekik volt megtiszteltetés, hogy megismerhetnek minket.

Soha nem felejtem el azt az estét, mikor Virát lehívtam hozzánk. Már ezer éve nem találkoztunk és Kittit is meg akartuk látogatni aki kisbabát várt. Estére nem terveztünk igazából semmit, csak azt, hogy leviszem Bástyába aztán majd alakul valahogy az este. Hát alakult is csak az a baj, hogy negatív irányba. Azok az emberek akiket a barátaimnak hittem, vagy legalább is a baráti köröm tagjai, olyan bunkón viselkedtek Virával, hogy az leírhatatlan. Nagyon szégyelltem magam. És az a baj, hogy egyedül én szégyelltem. Mondanom se kell egyikük sem próbált meg vele akár 2 mondatot se beszélni. Egyből levonták a kis hülye következtetéseiket, meg elnevezték savanyu uborkának és ennyi. Borzasztó belegondolnom abba, hogy ezek után mit gondolhatna rólam a Vira, Hogy nekem ilyen emberek a barátaim?! Hisz madarat tolláról embert barátjáról. Ettől az estétől kezdve megfogadtam, hogy senkit nem fogok ide lehozni. Itt csak az ítélkezés folyik, és mindenkiről negatívan vélekedni.

Csak az a kérdés „kedves barátaim”, hogy néztetek már tükörbe illetve magatokba? Mert az a helyzet, hogy rohadtok belülről! Ez a nagy igazság! A posvány és a szar élet…az vár rátok!

Miért kell elítélni olyanokat, akik mernek még ebben a szar világban jókedvűek lenni?

Merik jól érezni magukat? Mernek tenni azért, hogy ne legyen szar! Mert mi merünk tenni, ti pedig nem! És ezért ti vagytok az elítélendők…mi mégse ítélünk el titeket!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dioo.blog.hu/api/trackback/id/tr191141068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása